
המרכז, הפועל למעלה מ-40 שנה, מציע תחת קורת גג אחת שירותי אבחון, יעוץ וטיפול בתחום פוריות הגבר ברמה הגבוהה ביותר, זאת באמצעות פיתוח ויישום שיטות חדשות בתחום פוריות הגבר, ושיתוף פעולה הדוק בין המטופל, הרופא והמעבדה.
מה רצינו לומר
דף הנחיתה הספציפי ששונה לחלוטין משפת האתר הראשי (גם אותו בנינו) נועד לדבר לקהלים שונים שראינו שחיים את הרשת אחרת. שמחפשים תכנים אחרים וגם לגוגל עצמה עם היכולת לדייק בשירותים ספציפיים של המכון.
מה דייקנו בנראות ובשפה
שמרנו על השפה והנראות של המותג אבל הצגנו את המדיה בצורה שונה ורלוונטית לקהל יעד מדוייק.
מה אנו מנהלים ברשת?
מעבר לניהול האתרים השונים גם מסעות השיווק הדיגיטליים במגוון הפלטפורמות ומדידה מדוייקת של החזרי השקעה.
"קשה לנצח אדם אשר לעולם אינו מוותר."

עיצוב ( פונטים וצבעים)
שמירה על הקו המנחה של המותג המחבר לעולם הרפואה הנקי יחד עם הדגשים על צבעים מעולמות ההריון והלידה.
אסטרטגיית שיווק
אסור לנו לספר לכם את אסטרטגיית השיווק ללקוחות שלנו, זהו סוד שעמלים עליו רבות, אבל נוכל לומר שרבים מהמתחרים שלנו גם פה (כמו אצל לקוחות נוספים) מנסים לבצע את אותן הפעולות מיד אחרינו, אומר משהו לא?
