מוטו 24 הם יבואני אופנועי בוטיק ממגוון מותגים ברחבי העולם, הם פרצו לשוק עם המותג האיטלקי מונדיאל ובמקביל אליו החזירו לישראל את אופנוע הסירה האגדי אורל, מטרת האתר היתה להציג את המותגים השונים יחד עם מוצרים נלווים הנמכרים בסוכנות. 

מה רצינו לומר

אנחנו יבואנים שאוהבים שטח, ריגושים ובמקביל כלים פרקטיים שיודעים לעשות כביש. לא תמצאו אצלנו סטנדרט אז תבואו מוכנים להתלהב.

מה דייקנו בנראות ובשפה

נראות המותגים השונים כשהדגש הוא על הכלים עצמם ולא על האתר או הרוכבים, הבנה של יכולות הכלים מעל הכל.

מה אנו מנהלים ברשת?

מעבר לניהול האתר גם ניהול שוטף של הפרסום והשיווק - שימוש עיקרי באינסטגרם גוגל ופייסבוק.

"אף אחד לא זוכר את כמות המודעות שפרסמת, רק את הרושם שעשית"

עיצוב ( פונטים וצבעים)

מחקר רשת גילה לנו את הצבעים האהובים על נהגי מרוצים במגוון של דגמים שונים, הצבעים האלו מובילים בקו החברה יחד עם החיבור ללוגו והשפה באתר. 

אסטרטגיית שיווק

אסור לנו לספר לכם את אסטרטגיית השיווק ללקוחות שלנו, זהו סוד שעמלים עליו רבות, אבל נוכל לומר שמרבית האופנוענים כמעט בכל קטגוריה נוהגים לצרוך את המידע על האופנועים שלהם באותה הצורה, אנחנו בחרנו להציג להם אותה בצורה מעט שונה ועם מגבלות הפלטפורמות כדי לייצר עניין ושוני בפיד התחרותי.