למגזין המוביל בישראל לנשים דתיות ומסורתיות (והשני בגודלו בישראל) לא היתה נראות דיגיטלית בצורת אתר, המטרה היתה לייצר בית רלוונטי לקוראות ולקוראות הפוטנציאליות עם האפשרות לקרוא מכתבות נבחרות ולתת במה לאלמנטים נוספים מלבד המגזין המודפס. 

מה רצינו לומר

בגדול כדאי לכם להגיע למגזין המודפס שלנו, כן אתר זה מגניב ונוח ונחמד אבל התוכן האיכותי יישאר תמיד על גבי הנייר בשבת ויעניק לכן זמן איכות עם עצמכן.

מה דייקנו בנראות ובשפה

חדשני וצעיר, שומר על קו נקי ומותאם לקהל הדתי והמסורתי, אך לא מתפשר על קידמה ועכשוויות.

מה אנו מנהלים ברשת?

מעבר לניהול האתר גם קמפיינים ייעודיים להרשמה וחשיפה של המגזין לקהלים חדשים, המטרה היא לייצר מעורבות גדולה יותר בקרב קהלים צעירים שעוד לא מכירים את המגזין.

"אם אתה לא תדאג ללקוח שלך, המתחרים שלך כן"

עיצוב ( פונטים וצבעים)

המגזין עצמו שומר על קו מאוד נקי ואחיד, ומשתמש בצבעים הנ"ל לרוחב הרשת בעת כתיבת שורות אלו, גם האתר מדבר בשפה הזו ושומר על קו אחיד. 

אסטרטגיית שיווק

אסור לנו לספר לכם את אסטרטגיית השיווק ללקוחות שלנו, זהו סוד שעמלים עליו רבות, אבל נוכל לומר שבפנייה לקהל דתי ובפרט לקהל נשים דתי- אין צורך בקפיצה לעולמות דתיים כדי להעביר מסר, הציבור הזה מכיר ושוחה בכל המדיות ומעדיף ברובו שיח ישיר ובגובה העיניים.