מכללה מקצועית לפיתוח קוד מבקשת למלא 40 נרשמים לקורס הקרוב, כאלו עם ידע מוקדם ויכולת למידה מהירה למקצועות נחשקים בעולם ההייטק

מה רצינו לומר

צוות ההוראה ותוכניות הלימודים מהמתקדמות בתחום.

מה דייקנו בנראות ובשפה

דף הנחיתה הספציפי שונה משפת המותג שהיה מיושן יותר בהשוואה למתחרים, ניסינו להעביר את הגולשים את אותה החוויה שהם רגילים לה במערכות קוד.

מה אנו מנהלים ברשת?

מעבר לניהול האתרים השונים גם מסעות השיווק הדיגיטליים במגוון הפלטפורמות ומדידה מדוייקת של החזרי השקעה.

"אם אין לחם תאכלו קוד."

עיצוב ( פונטים וצבעים)

שמירה על הקו המנחה של המותג המחבר לעולם הקוד הכהה יחד עם הדגשים על צבעים מעולמות הלילה. 

אסטרטגיית שיווק

אסור לנו לספר לכם את אסטרטגיית השיווק ללקוחות שלנו, זהו סוד שעמלים עליו רבות, אבל נוכל לומר שאסטרטגיה טובה התחילה פה ממחקר עומק על מה שחם בשוק- בחלקם, דברים שמתחרים התעלמו באלגנטיות.